divendres, 27 de setembre del 2013

BOSC DE PARAULES: El meu llibre

Doncs si, he escrit un poemari que presentaré properament.



La presentació serà el dia  4 d'octubre a les 19,00 hores a la Biblioteca del Vapor Vell, passatge del Vapor Vell 1, xamfrà carrer Joan Guell.
Està tocant a la plaça de Sants.

                                 HI ESTEU TOTS CONVIDATS!
  
                                                                                                                               :D

26 comentaris:

  1. M'agrada molt el títol del poemari, espero que la presentació vagi molt bé...Miraré si és fàcil de trobar el lloc.
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, M.Roser. Confio que la presentació anirà bé, seran gairebé tots amics i confio que benevolents.
      El lloc és a la mateixa plaça de Sants, xamfrà carrer Joan Güell.
      Molts petons, M.Roser!

      Elimina
  2. I ho expliques com aquell qui diu 'he plantat un gerani'... moltes felicitats! Vols que et digui la veritat? L'altre dia passejava per Sants i em vaig quedar astorat en veure la teva foto a l'aparador d'una botiga, anunciaven aquest acte, hehehe. Ets famosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero tenir més sort amb el llibre que amb els geranis que he plantat, que tots fan figa!
      He,he, devies passejar prop de casa meva, les botigues del barri no s'escapen de fer-me publicitat, les marco de prop. Ja veus lo famosa que sóc...al meu carrer.

      Elimina
  3. Maleïda distància, però faré el possible per aconseguir-lo.Enhorabona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si vols intercanviem "paraules" per "secrets"! Si em dons l'adreça.
      Gràcies Xelo, la veritat és que estic una mica inquieta, és la primera presentació que faig. Tu ja ho tens tot més controlat, segur, ja tens una trajectòria.
      En fi, sempre hi ha una primera vegada...

      Elimina
    2. cada presentació és un batec nou, però en la primera a més dels nervis hi ha molta càrrega d'emocions el meu correu electrònic és, ens passem per allà les adreces postals

      xeloiprou@gmail.com

      Elimina
    3. Tens raó, Xelo, va ser un dia molt emocionant. La participació inesperada de la meva filla i netes el va fer encara més emotiu.
      Em poso en contacte amb tu per correu avui mateix.
      Una abraçada!

      Elimina
  4. Que bé, Glòria, és una gran notícia, a veure si m'ho puc muntar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Gemma, per mi és important, i confio que tot sortirà bé.
      Una abraçada!

      Elimina
  5. enhorabona!!!! veig que la presentació és divendres....ui em temo que jo encara seré a la feina a aquesta hora ....faré mans i mànigues per ser hi present però no depèn de mi....tanmateix si no puc venir in person hi seré en ànima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja me'n faig el càrrec, sempre estàs tan enfeinada, Elfree!
      No t'amoïnis, ja hi haurà ocasió de presentar-te'l.
      Una abraçada!

      Elimina
  6. Verema els versos. Fes-ne most intens, que amoroseixi la gola i els sentits. Que la pell se'n faci ressò, i els ulls vulguin resseguir les línies imaginàries del poema en tot allò que els dóna sentit. Que la poesia sigui reina, reïna i diamant.

    Un petonàs,
    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé si ho sabré fer tan bé com tu dius, però es farà el que es podrà.
      Amb les millors intencions i la més bona voluntat: De tot cor!

      Elimina
  7. Que tinguis una bona presentació, envoltada d'amics. N'estic segura que ho serà!!
    Enhorabona, Glòria!!

    Bessets! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies, sa Lluna ! Envoltada d'amics les presentacions són fantàstiques.
      Ja us en faré cinc cèntims i alguna foto.
      Bessets, bonica!

      Elimina
  8. molta sort amb la presentació i amb moooooooltes còpies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t'animes a venir?
      Entre poema i poema brindarem amb moscatell i menjarem galetes
      ;D

      Elimina
  9. No vaig poder venir, però quan ens veiem ja et compraré el llibre!

    ResponElimina
  10. Coi! m'ho he perdut! :(
    Hi haurà una pròxima???
    M'hagués agradat veure't amb la filla i les netes. :)
    M'alegro que hagués anat bé! jo també vull un llibre!!!! i signat millor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'hagués agradat que m'acompanyessis!
      Clar que hi hauran més presentacions però aquesta ha estat especial, per la implicació de la família.
      Et guardo un de llibre.
      Petons, bonica!

      Elimina
  11. Fa poc que et segueixo i la veritat és que no ho faig en un moment on no puc passejar gaire pels blogs. I em sap molt de greu descobrir ara aquest post!
    Enhorabona pel llibre! i per la presentació per les meves terres, Sants.
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Rits. Agraeixo molta la teva visita i els teus comentaris. Jo també visc a Sants i probablement farem alguna altre presentació pel barri.
      Una forta abraçada!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...