dilluns, 12 de juny del 2017

"JO EM CREC EL QUE PASSA EN UNA IMATGE"







He rebut “Jo em crec el que passa en una imatge” per gentilesa de l’Helena Bonals.
El llibre és preciós. L’objectiu de Vicenç Lefebre, copsa tota la bellesa en l’instant irrepetible en que es produeix. Ell és de sobres conegut en el món blogaire i el seu talent  ha estat guardonat amb prestigiosos premis . 
Si a això afegim la mirada de l’Helena  el llibre guanya rellevància. Els ulls de l’Helena, sempre lúcids i observadors capten matisos i peculiaritats. A través d’ells veiem amb profunditat, gaudim de detalls que la seva sensibilitat detecta i que a lectors  menys observadors s’escaparien. Ella ens fa pensar i això fa que augmenti el gaudi de la imatge.
Un tast:



"Les punxes dels avets fereixen menys els núvols si són reflectides en l'aigua cristal·lina de l'art, que sempre ens redimeix"

Un llibre per fruir de la bellesa de les fotografies  i , en moments de més introspecció,  per  reflexionar llegint-lo.   Un llibre, en fi, molt recomanable.

Gràcies, Helena!


                                                                                                        :-)

4 comentaris:

  1. Les fotografies ensenyen, si les acompanyem d'unes bones lletres ens fan veure més enllà.

    ResponElimina
  2. Has trobat l'adjectiu Glòria: preciós.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Xavier! Vaig tenir tanta feina maquetant-lo com escrivint-lo. Sort que les dues coses m'agraden molt.

      Elimina
  3. Sí, i tant! És un llibre molt molt bonic i amb unes interpretacions molt inspirades de l'Helena: reflexives i poètiques.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...