dijous, 16 de maig del 2013

" SI FOSSIS "

Mireu la Gerònima de "Llampecs i Trons" quin "Si Fossis"  tan afalagador que en va fer...
És més maca!



"Si fossis un carrer series un carrer ample i lluminós, d'aquells que tothom hi vol passar quan surt a passejar, amable, amb vida, on els enamorats volen festejar, per poètic.

Series d'aquells carrers que molt sovint estan de festa, alegre, festiu i bulliciós, que s'apunten a qualsevol celebració i sempre estan disposats a liar-la i engrescar.

Si fossis un carrer, series un carrer revolucionari, participatiu, amb història i històries per explicar, d'aquells que molt sovint s'esmenten a les notícies perquè hi passen coses d'interès social.

Si fossis un carrer series un carrer amable i càlid, un carrer entranyable com un batut de joventut i experiència."



Signat:  Gerònima  
per "Si Fossis" de Col·lecció de moments.

Gràcies, Gerònima, em veus amb molt bons ulls.  Encara que no em van descobrir fins a última hora...    :D

6 comentaris:

  1. Ostres, veig que m'he perdut un joc participatiu engrescador... Està molt ben fet i pensat aquest "Si fossis" de la Gerònima, diu molt de tu. I quin carrer series? Jo hi vull passejar una bona estona!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vine quan vulguis a passejar amb mi. El meu carrer és el teu!
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Flicitats, Olga. A mi el que em va fer la Consol m'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja el vaig llegir. El dels barrets, oi? No m'estranya que t'agradi, era un "Si fossis" molt ben trobat.

      Elimina
  3. Veig que ets amable , alegra, participativa, càlida , entranyable...Però una mica revolucionària...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Revolucionaria, em sembla que no ho soc massa. Una mica tabalot, potser.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...