dijous, 17 de novembre del 2011

"PER LA LLUM DEL DIA" -1

Altre cop l'Eva ens fa arribar la seva poesia, inspirada i musical. La d'avui és un cant a la llum, a la vida.


Avui és cèl.lula, embrió, la mica de riu fresc
que et corre entre les mans...
El demà és fet de supòsits, una il.lusió,
només el sol serà certer:
per ser l’alba d’uns i el crepuscle d’altres, potser…


        PER LA LLUM DEL DIA
         obro de bat a bat porticons
         deixo el vel vaporós de la cortina anar a caprici dels vents
         l’esperit deixo generosament estès, com una finestra 
oberta
        per haver la llum del dia

       Des del llindar de la pell
       m’omplo de cada fragment de matí:
       la rosada en les fulles, la salabror en l’aire, les remors en 
les cases veïnes,
      música en els arbres, ditades de sol a terra…
      i tot, tot, en mí

     M’omplo de cada avui que se m’arrapa als ossos
     i amb els ossos, plens d’avui,
     estimo la llum de cada dia, i la cançó floral que els arbres 
declamen,
      i l’aire petit que em refà per dins ,i les ditades de sol sobre 
els meus dits...
      i tot, tot, des de mí (...)

                              Eva Moreno



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...