dijous, 3 de novembre del 2011

"AVUI M'HAS MIRAT" Poema Guardonat de l'Eva!


L'EVA HA GUANYAT UN NOU PREMI!!!
Al Certamen Literari de la Associació de Veïns de la Sagrada Familia li va ser concedit al 2n PREMI de POESIA, per al poema "AVUI M'HAS MIRAT"

De nou, FELICITATS, Eva!
Es un poema preciós. Llegiu-lo...

(Les amigues m'han regalat un paquet de "Klinex"de tant que em cau la bava, com a mare seva que sóc)


"Avui m'has mirat... "



Avui m'has mirat
com si em volguessis veure
ajagut sobre el teu cos de ferro
on la vida se t'adorm
estàtica i distant
on hi ets sense ser-hi
i estàs sense estar

Avui, per un moment
m'ha semblat
que marxava el teu esguard
d'aquell infinit
que sempre mires de fit a fit
i mai no arriba.
I una guspira de la llum
que va viure en els teus ulls
ha recorregut la meva nuesa
desitjant estimar-me
amb un desig que panteixa

I jo,
amb l'amor tan madur
t'he acaronat els cabells
I tu,
des d'aquelles ombres
que t'estrafan la veu
m'ha semblat que em deies
sóc jo, vida
encara
sóc jo,
amor meu

                            Eva Moreno i Bosch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...