dijous, 13 de setembre del 2012

"LA PRIMERA ESCALADA" Relat breu


 Una vivència que el Joan comparteix amb nosaltres. La seva primera escalada.


Un matí boirós i fresc d’octubre al Sot del Bac.
Als meus peus la corda i els mosquetons esperant.   
Quatre amics, mans a la butxaca de l’anorac negre, admiren l'altiu tap de pedra coronat amb matolls i argolla de ferro.
La por, companya amiga, em fa comentar:
Per ser la primera escalada... Pau tu què faràs?
Decidit em contesta. “Jo he vingut fins aquí per pujar!"
L’empenta de l’altre em convenç i jo també hi pujo.
Al llarg de la vida m’he adonat que, les primeres vegades sovint necessites algú que digui:
“He vingut fins aquí per pujar”.

                                                         Joan Bernadas 


Publicat al 08.05.11

4 comentaris:

  1. Una bona empenta al moment oportú, sempre s'agraeix...
    Apa, amunt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, hi ha vegades que un està indecís, dubtós...fa falta una empenta. I un amic que ens la doni! :)

      Elimina
  2. Un cop allà, no hi ha volta enrere. Decisió, i un somriure de coratge.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...