dimarts, 1 de març del 2011

1er. MES. Poema MIRALL MENTIDER



El blog ha complert un mes!

Hi el vull compartir amb els meus amics-poetes que m'ho permetin.

"Penjaré" a més dels meus, poemes d'altres autors, que de segur os agradaran.

Avui, 1 de mars, la poesia és escrita meva i descriu una sensació, que sovint sento al mirar-me al mirall:
   


MIRALL MENTIDER


Mirall mentider!
en mostres un rostre 
que no reconec...


Aquest cos caduc 
és el pas del temps
o el pes del dolor 
el que l'ha vençut?


Tinc arrugues fines,
com les teranyines
encerclant els ulls.
Al voltant del llavis
un codi de barres 
diu l'edat que tinc.

 
I solcs, que travessen
l'amplada del front.
 Veig un cos feixuc 
enlloc de la nina
que ans vivia en mi
desprenent encís...
I no soc així!

Dins de mi conservo
la llum del matí
i rialles fresques 
per als meus amics.
Il·lusions  tan tendres 
com les que tenia
i vull compartir...

Totes aquestes coses
tinc a dintre el cor
i tu no les mostres,
espill enganyós!
               Glòria

1 comentari:

  1. La teva edat estimada Glória no és la que ens diu el teu carnet d'identitat. La teva edat és la que ens mostran els teus poemes, les teves paraules, el teu somriure.
    T'estimem molt
    David i Rosa Maria

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...