divendres, 4 de febrer del 2011

T'ESPERARÉ


 Quan tu vinguis al matí
jo t'esperaré vestida 
amb una túnica blanca 
com la neu, flonja i fina
i adornats els meus cabells
amb la flor de la tarongina.
I les sandàlies lligades, 
per on tu vagis seguir-te.

               I si arribes cap al tard
               jo m'hauré fet una trena
               que lligaré amb una cinta
               i portaré els peus descalços
               per caminar per la riba
               fins que arribem a la platja 
               per jeure a la sorra humida.

                          Si quan tu vens es de nit
                          aniré tan sols guarnida
                          amb una flor de gardènia
                          que portaré entre les sines,
                          per que perfumi el meu pit.
                          I m'estaré al teu costat
                          fins que arribarà el nou dia.
                                                              Glòria 





Pintura: J. Sorolla 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...